Ads 468x60px

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Πυροτεχνήματα Fireworks στο Blog μας

Φίλες και φίλοι γεια σας, σε αυτή την ανάρτηση θα δούμε πως μπορούμε να
βάλουμε πυροτεχνήματα(Fireworks) στο Blog μας!Αν έχετε κάποια ιδιαίτερη
μέρα, παιδικό Blog κτλ,  και θέλετε να προσθέσετε έναν εορταστικό τόνο, αυτός
είναι ένας πρωτότυπος τρόπος να το κάνετε!





 Για να το εγκαταστήσετε και εσείς ακολουθήστε τα εξής βήματα:


Πρώτα από όλα πρέπει να κάνετε BACK UP TO TEMPLATE ΣΑΣ και μετά:

  Αντιγράψτε τον ακόλουθο κώδικα
.................................................................................................................................................................


<script type="text/javascript">
// <![CDATA[
var bits=80; // Get Fireworks effect from www.bloggerspice.com
var speed=33;
var bangs=5;
var colours=new Array("#03f", "#f03", "#0e0", "#93f", "#0cf", "#f93", "#f0c");
var bangheight=new Array();
var intensity=new Array();
var colour=new Array();
var Xpos=new Array();
var Ypos=new Array();
var dX=new Array();
var dY=new Array();
var stars=new Array();
var decay=new Array();
var swide=800;
var shigh=600;
var boddie;
if (typeof('addRVLoadEvent')!='function') function addRVLoadEvent(funky) {
var oldonload=window.onload;
if (typeof(oldonload)!='function') window.onload=funky;
else window.onload=function() {
if (oldonload) oldonload();
funky();
}
}
addRVLoadEvent(light_blue_touchpaper);
function light_blue_touchpaper() { if (document.getElementById) {
var i;
boddie=document.createElement("div");
boddie.style.position="fixed";
boddie.style.top="0px";
boddie.style.left="0px";
boddie.style.overflow="visible";
boddie.style.width="1px";
boddie.style.height="1px";
boddie.style.backgroundColor="transparent";
document.body.appendChild(boddie);
set_width();
for (i=0; i<bangs; i++) {
write_fire(i);
launch(i);
setInterval('stepthrough('+i+')', speed);
}
}}
function write_fire(N) {
var i, rlef, rdow;
stars[N+'r']=createDiv('|', 12);
boddie.appendChild(stars[N+'r']);
for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
stars[i]=createDiv('*', 13);
boddie.appendChild(stars[i]);
 }
}
function createDiv(char, size) {
var div=document.createElement("div");
div.style.font=size+"px monospace";
div.style.position="absolute";
div.style.backgroundColor="transparent";
div.appendChild(document.createTextNode(char));
return (div);
}
function launch(N) {
 colour[N]=Math.floor(Math.random()*colours.length);
 Xpos[N+"r"]=swide*0.5;
Ypos[N+"r"]=shigh-5;
bangheight[N]=Math.round((0.5+Math.random())*shigh*0.4);
dX[N+"r"]=(Math.random()-0.5)*swide/bangheight[N];
if (dX[N+"r"]>1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="/";
else if (dX[N+"r"]<-1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="\\";
else stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="|";
stars[N+"r"].style.color=colours[colour[N]];
}
function bang(N) {
var i, Z, A=0;
for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
Z=stars[i].style;
Z.left=Xpos[i]+"px";
Z.top=Ypos[i]+"px";
if (decay[i]) decay[i]--;
else A++;
if (decay[i]==15) Z.fontSize="7px";
else if (decay[i]==7) Z.fontSize="2px";
else if (decay[i]==1) Z.visibility="hidden";
if (decay[i]>1 && Math.random()<.1) {
Z.visibility="hidden";
setTimeout('stars['+i+'].style.visibility="visible"', speed-1);
}
Xpos[i]+=dX[i];
Ypos[i]+=(dY[i]+=1.25/intensity[N]);
 }
if (A!=bits) setTimeout("bang("+N+")", speed);
}
function stepthrough(N) {
var i, M, Z;
var oldx=Xpos[N+"r"];
var oldy=Ypos[N+"r"];
Xpos[N+"r"]+=dX[N+"r"];
Ypos[N+"r"]-=4;
if (Ypos[N+"r"]<bangheight[N]) {
M=Math.floor(Math.random()*3*colours.length);
intensity[N]=5+Math.random()*4;
for (i=N*bits; i<bits+bits*N; i++) {
Xpos[i]=Xpos[N+"r"];
Ypos[i]=Ypos[N+"r"];
dY[i]=(Math.random()-0.5)*intensity[N];
dX[i]=(Math.random()-0.5)*(intensity[N]-Math.abs(dY[i]))*1.25;
decay[i]=16+Math.floor(Math.random()*16);
Z=stars[i];
if (M<colours.length) Z.style.color=colours[i%2?colour[N]:M];
else if (M<2*colours.length) Z.style.color=colours[colour[N]];
else Z.style.color=colours[i%colours.length];
Z.style.fontSize="13px";
Z.style.visibility="visible";
}
bang(N);
launch(N);
 }
 stars[N+"r"].style.left=oldx+"px";
 stars[N+"r"].style.top=oldy+"px";
}
window.onresize=set_width;
function set_width() {
 var sw_min=999999;
  var sh_min=999999;
  if (document.documentElement && document.documentElement.clientWidth) {
  if (document.documentElement.clientWidth>0) sw_min=document.documentElement.clientWidth;
  if (document.documentElement.clientHeight>0) sh_min=document.documentElement.clientHeight;
  }
 if (typeof(self.innerWidth)!="undefined" && self.innerWidth) {
 if (self.innerWidth>0 && self.innerWidth<sw_min) sw_min=self.innerWidth;
 if (self.innerHeight>0 && self.innerHeight<sh_min) sh_min=self.innerHeight;
  }
 if (document.body.clientWidth) {
 if (document.body.clientWidth>0 && document.body.clientWidth<sw_min) sw_min=document.body.clientWidth;
if (document.body.clientHeight>0 && document.body.clientHeight<sh_min) sh_min=document.body.clientHeight;
  }
  if (sw_min==999999 || sh_min==999999) {
    sw_min=800;
    sh_min=600;
  }
  swide=sw_min;
  shigh=sh_min;
}
// ]]>
</script> ..................................................................................................................................................................

και...

Πηγαίνετε blogger-->Πρότυπο


 Επεξεργασία HTML

κάνετε click μέσα στο template

και πατώντας Ctrl  + F  ψάχνεται

να βρείτε το:
</body>


Μόλις το βρείτε κάντε επικόλληση τον κώδικα

ακριβώς από  ΠΑΝΩ ΤΟΥ


Πατήστε Αποθήκευση Προτύπου!   


Αυτό ήταν!

Όποιος θέλει να πειραματιστεί με την ταχύτητα των πυροτεχνημάτων
μπορεί να πειράξει το var speed=33;

Υγ: Ενδέχεται σε κάποια πρότυπα(templates) να μην λειτουργεί!


Καλή επιτυχία!!! 


 Πηγή κώδικα 
thanks to bloggerspice.com




 Edit by

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Icon Icon Icon

spice up your blog


Giveaway of the Day
Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .